*

Noora Marttinen Kristillisten arvojen puolesta

Valheiden maailmasta totuuden tielle

  • Valheiden maailmasta totuuden tielle

Hyvä ja paha ottavat yhteen tässä valheiden maailmassa. Kaikkialla valheen koura pitää otteessaan mediaa, poliitikkoja, tavallisia tallaajia ja niin edelleen. Mikään ei ole sitä miltä näyttää. On joku utopia ja on fantasioita ja sitten on todellisuus. Todellisuus on se, että vihollinen vihaa ihmiskuntaa. Se käyttää paljon energiaa huijaamalla ihmiset uskomaan johonkin muuhun kuin kristillisyyteen. On olemassa sellainen uskonto, jääköön nyt nimeämättä, jonka hedelmä on hyvin paha. Se tahtoo tuhota kristillisyyden. Se tahtoo tuhota naiset. Se tahtoo tuhota vapauden. Se tahtoo vain orjuutta, koska se on uskonto, jossa ei ole mitään totuuspohjaa. Vain totuus voi vapauttaa. Taistelu käydään mielen alueella. On paljon propagandaa ja valhetta, ja siksi ihmiset ajattelevat kierosti. Ketkä menevät pimeyteen ja ketkä seisovat valon puolella?

Kristinusko ja Jeesuksen sanoma ovat hyviä asioita. Evankeliumi on ilosanoma, se kertoo, että me voimme päästä ilmaiseksi Taivaaseen, lahjana, koska Jumalan Poika on maksanut kaikkien syntien hinnan. Kaikki viha, tuomio ja rangaistus jäävät taakse heti, kun tulee Jeesuksen luo ja ottaa sovituksen vastaan, koska kaikki nämä olivat kerran Jeesuksen päällä. Tekoja tähän ei tarvita, vaan kyse on lahjasta. Ilosanoma on sitäkin suurempi, koska se kertoo, että kukaan ei kulje niin syvällä, etteikö olisi mahdollista päästä Taivaan porteista sisälle, koska jopa syntinen, jopa jumalaton, jopa saastainen, voi ottaa tämän Jumalan etukäteen maksaman lahjan vastaan. Kaikki voivat sen saada. Kaikki synnit heitetään tällöin meren syvyyteen, eikä Jumala enää niitä muistele. Ja tätä vastustetaan! Vihan uskonnot vainoavat rakkauden uskontoa, koska ne eivät tunne rakkautta, Jeesusta Kristusta.

Jumalalla on hyvät suunnitelmat ihmisten varalle. Hän on hyvä, siihen voimme aina luottaa. Mitä tekivät muiden uskontojen suuret sankarit? Kuolivatko he koko ihmiskunnan puolesta, uhrautuen täydellisesti, rakkaudessa? Eivät tainneet tehdä. Ilosanoma Jeesuksesta, sen tuleekin levitä. Ja se tulee leviämään, vaikka mikä pimeyden palvelija koittaisi sen estää. Valo loistaa kirkkaimmin pimeydessä. Ja maailma on menossa kohti suurempaa pimeyttä. Se on hälyttävää, mutta kuitenkin osa Jumalan suunnitelmaa. Nyt eletään sitä aikakautta, jossa valitaan oma puoli. Elämme kutsun aikaa, meitä kaikkia kutsutaan kirkkauteen.

Kuka olet sinä? Sinä olet Jumalan luomus, yksi ainoa, sinua ei ole toista. Ehkä sinua on koitettu nujertaa, tappaa, tuhota. Mutta jos luet tätä, niin silloin et ole vielä antanut periksi. Olet vielä täällä, kanssamme. Käytä tämä elämäsi hyvin, tule pois valheiden herran maailmasta kohti valoa ja rakkautta. Totuus on seuraava, se on Raamattuun kirjoitettu: ”Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.” (Joh. 3:17-18) Älä jää epäuskoosi tai epätoivoosi. Tule elämän antajan luokse. Tämä on uskomattoman tärkeää. Jos voisin sen sinulle kertoa, mitä tämän maailmankaikkeuden Luoja sinulle tarjoaa, niin näkisit ja ymmärtäisit. Hänessä on toivo! Hän ei koskaan jättäisi sinua. Hänen suunnitelmansa elämäsi varalle ovat hyvät. Hän antaa parasta lapsilleen.

Maailmassa pimeys raivoaa ja se ei ole mitään uutta, jos tutkii historiaa, huomaa, että ne samat tuhovoimat ovat vaikuttaneet aina. Mutta kaksituhatta vuotta sitten puuseppä Nasaretista muutti kaiken. Hän oli Jumala, joka tuli keskuuteemme. Kaikki tulee vielä olemaan toisin. Siksi meillä on toivoa, koska Jumala voittaa tämän taistelun. Sieluista taistellaan. Sinusta taistellaan. Vaikka tuntuisi, että tämä unelma on tuhannen mailin päässä sinusta, niin tiedä, että sinua rakastetaan ehdottomalla rakkaudella. Jumala rakasti sinua jo, kun olit huonoimmillasi, sinun ei tarvitse yrittää ansaita hänen rakkauttaan. Mutta sovitus sinun täytyy ottaa vastaan, pelastuksen lahja.

Jos tahdot saada Jeesuksen elämääsi, voit lausua seuraavan rukouksen:

”Pyhä Isä lähestyn sinua Poikasi Jeesuksen ristinkuoleman ja sovintoveren tähden. Ota minut omaksi lapseksesi, Isä. Kiitos Jeesus, että kuolit ristillä minun syntieni sovituksen tähden. Tahdon ottaa vastaan pelastuksen, joka on sinussa Jeesus. Tahdon ottaa vastaan Pyhän Hengen ja saada uuden elämän. Kiitos Pyhä Kolmiyhteinen Jumala tästä lahjasta.”

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

1Suosittele

Yksi käyttäjä suosittelee tätä kirjoitusta. - Näytä suosittelija

NäytäPiilota kommentit (3 kommenttia)

Käyttäjän pekkapylkkonen kuva
Pekka Pylkkönen

Anteeksi mutta saarnaat itse samaa valhetta eri sanoin. Skientologiassa näet on ainoa oikea totuus. Kristityt ovat harhaanjohdettuja lampaita.

mikael torppa

Olipa hyvä kirjoitus Jumalan rakkaudesta ihmisiä kohtaan.

Käyttäjän hannuaro1 kuva
Hannu Aro

Denier

"Kun perehdymme kieltäjätermin historiaan, huomaamme ilmaston katastrofaalisen lämpenemisen kieltäjien – vapaiden, kriittisten ja tervejärkisten kansalaisten – olevan entistä paremmassa seurassa. Oxford English Dictionaryn mukaan denier-sana otettiin käyttöön vuonna 1475 ja sillä tarkoitettiin henkilöä, joka hylkäsi uskonnon ja joka ei hyväksynyt kirkon oppia. Yli 500 vuotta myöhemmin juuri mikään ei ole muuttunut. Kieltäjät, jotka ovat hylänneet ilmastouskonnon eivätkä hyväksy IPCC-kirkon oppeja, ovat kasvavana joukkona keskuudessamme".

Professori Antero Järvinen asettaa höpöjutut oikeaan kategoriaan.

"Otsikossa on ilmaus ’ilmaston lämpeneminen’ eikä myöhemmin muotiin tullut ’ilmastonmuutos’, koska hallitustenvälisen ilmastonmuutospaneelin (IPCC) politisoituneet toimijat lupasivat meille alun perin ilmaston lämpenemisen eivätkä sen vesitetyn muunnoksen, ilmastonmuutoksen. Lupauksista on vastattava!"

http://ilmastorealismia.blogspot.fi/2016/01/on-hie...

Toimituksen poiminnat